شمیم مطهر

 

همسر آن حکیم فرزانه می گوید:

" استاد مطهری(ره) معنویتی از خود باقی گذاشت و رفت، و عجیب تیزبین و دوراندیش بود و آنچه ما در آینه نمی دیدیم، او در خشت خام می دید.

تقوای شگفتی داشت. در مدت بیست و شش سالی که با ایشان زندگی کردم، در تمام طول شبانه روز، نیم ساعت بی وضو نبود.همیشه تأکید می نمود، با وضو باشید در تنظیم وقت ابتکاری ابتکاری عجیب داشت و چنان اوقات شبانه روزی خود را تنظیم می نمود که به تمام کارهایش می رسید، گویا خداوند به وقت او برکت داده بود.( راز موفقیت استاد مطهری ص 41)


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:راز موفقیت شهید مطهری,ائمه,سبک زندگی,خانواده, :: 22:24 :: توسط : صبح فردا

از مهمترین مسائلی که به تعبیر مرحوم مطهری جایگاه آن در مبان محققان و نویسندگان ما مجهول است، مسئله سبک، متد و روشی است که معصومین(ع) ما به کار می بردند و به تعبیر ایشان نسبت به این مسئله و جایگاه آن کوتاهی شده است( شهید مطهری، سیره نبوی ص 47)

............ مثلا پیامبر(ص) چگونه بود؟ پیامبر در همان حال که مبلغ بود و اسلام را تبلیغ می کرد یک رهبر سیاسی بود .


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:راز موفقیت شهید مطهری,ائمه,سبک زندگی, :: 22:6 :: توسط : صبح فردا

خدمت دوستان عرض کنم که در حال حاضر مشغول خواندن کتابی به نام رمز موفقیت شهید مطهری(ره) هستم ، به نکات جالبی در رابطه با شخصیت شهید مطهری رسیدم. به زودی تو پستهای بعدی مطالب جالبشو واستون میزام.منتظر باشید.آرام


ارسال شده در تاریخ : شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:شهید مطهری,, :: 18:49 :: توسط : صبح فردا

سوال من این است که شهید مطهری چه شد که مطهری شد؟ یعنی چه شد که به این درجه رسیدند؟

استعداد شخصی، توکل، تلاش و پشتکار، تنظیم وقت و داشتن نظم در زندگی چنانکه درباره ایشان گفته اند: بعد از شهادتشان در بین نوشته‏های ایشان دیدیم به هر کدام از فرزندان خود یک دفترچه اختصاص داده که در آن از نوشته‏ها و نقاشیهای ما نگهداری می‏کردند. این موضوع نظم و ارزشی را که آن شهید برای افراد خانواده قایل بودند، نشان می‏دهد.  [1]

انتخاب استاد صالح، داشتن هدف، مطالعات زیاد در زمینه های مختلف، تفکر زیاد در امور مختلف....

اگر می خواهید به پاسخ کامل خود برسید باید زندگی ایشان را مورد مطالعه قرار دهید تا با شخصیت ایشان آشنا شوید آنگاه در یابید که راز موفقیتشان در چه بوده است ما لینکهایی جهت آشنایی اجمالی به شما معرفی می نمائیم که امیدواریم مفید باشد. موفق باشید.

 

خانه حکمت و محبت (1)

خانه حکمت و محبت (2)


ارسال شده در تاریخ : شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:شهید مطهری, معلم, :: 18:45 :: توسط : صبح فردا

درباره وبلاگ
شهید مطهری(ره):« [ امام ]حسین(ع) می‌گوید من نهضت کردم برای امر به معروف، برای اینکه دین را زنده کنم، برای اینکه با مفاسد مبارزه کنم. نهضت من یک نهضت اصلاحی اسلامی است.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شمیم مطهر و آدرس motahar313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 21245
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1